CS MÁRKETING E PUBLICIDADE
FAMILIA PROFESIONAL
Comercio e márketing
TÍTULO QUE SE OBTÉN
Técnico superior en Márketing e publicidade
SAÍDAS PROFESIONAIS
Os postos de traballo acordes co título son: Asistente do/a xefe/a de produto; técnico/a de márketing; técnico/a en publicidade; técnico/a en relacións públicas; organizador/a de eventos de márketing e comunicación; auxiliar de medios en empresas de publicidade; controlador/a de cursaxe ou emisión en medios de comunicación; técnico/a en estudos de mercado e opinión pública; técnico/a en traballos de campo; inspector/a de persoal enquisador; axente de enquisas e censos; codificador/a de datos para as investigacións de mercados
Plan de estudos
Primeiro curso
Módulos | Horas |
MP0179. Inglés | 160 |
MP0623. Xestión económica e financeira da empresa | 187 |
MP0930. Políticas e márketing | 187 |
MP0931. Márketing dixital | 187 |
MP1014. Formación e orientación laboral | 107 |
MP1010. Investigación comercial | 132 |
Segundo curso
Módulos | Horas |
MP1110. Atención á clientela e ás persoas consumidoras e usuarias | 87 |
MP1007. Deseño e elaboración de material de comunicación | 141 |
MP1013. Formación en centros de traballo | 384 |
MP1109. Lanzamento de produtos e servizos | 105 |
MP1008. Medios e soportes de comunicación | 87 |
MP1012. Proxecto de márketing e publicidade | 26 |
MP1009. Relacións públicas e organización de eventos de márketing | 105 |
MP1011. Traballo de campo na investigación comercial | 105 |
Idioma
As linguas utilizadas para o ensino/aprendizaxe son o galego e o castelán (agás os módulos específicos de linguas estranxeiras). No caso de haber seccións bilingües autorizadas, eses módulos profesionais incorporarán tamén a lingua estranxeira establecida en ditas seccións bilingües