CS MÁRKETING E PUBLICIDADE
FAMILIA PROFESIONAL
Comercio e márketing
TÍTULO QUE SE OBTÉN
Técnico superior en Márketing e publicidade
SAÍDAS PROFESIONAIS
Os postos de traballo acordes co título son: Asistente do/a xefe/a de produto; técnico/a de márketing; técnico/a en publicidade; técnico/a en relacións públicas; organizador/a de eventos de márketing e comunicación; auxiliar de medios en empresas de publicidade; controlador/a de cursaxe ou emisión en medios de comunicación; técnico/a en estudos de mercado e opinión pública; técnico/a en traballos de campo; inspector/a de persoal enquisador; axente de enquisas e censos; codificador/a de datos para as investigacións de mercados
Plan de estudos
Primeiro curso
Módulos |
MP0179. Inglés |
MP0623. Xestión económica e financeira da empresa |
MP0930. Políticas e márketing |
MP0931. Márketing dixital |
MP1709. Itinerario persoal para a empregabilidade I |
MP1010. Investigación comercial |
MP1708. Sustentabilidade aplicada ao sistema produtivo |
Segundo curso
Módulos |
MP1110. Atención á clientela e ás persoas consumidoras e usuarias |
MP1007. Deseño e elaboración de material de comunicación |
MP1013. Formación en centros de traballo |
MP1109. Lanzamento de produtos e servizos |
MP1008. Medios e soportes de comunicación |
MP1012. Proxecto de márketing e publicidade |
MP1009. Relacións públicas e organización de eventos de márketing |
MP1011. Traballo de campo na investigación comercial |
Idioma
As linguas utilizadas para o ensino/aprendizaxe son o galego e o castelán (agás os módulos específicos de linguas estranxeiras). No caso de haber seccións bilingües autorizadas, eses módulos profesionais incorporarán tamén a lingua estranxeira establecida en ditas seccións bilingües